Moro,

Digi-Samun WA saunailta kysely oli varsin kätevä IN ilmojen osalta mutta koska EI vaihtoehtoa ei ollut niin ei se lopulta ihan aukoton ollut.

Nyt on tapahtumat sekä 19.1 että 26 .1 SAUNAILTA nimenhuudossa.

Päivämäärä lyödään kiinni tänä iltana pelien jälkeen, niin käykää raahaamassa itsennne IN eller OUT kumpaankin päivämäärän. EI PITÄISI OLLA LIIAN VAIKEAA ?

Ja tässähän käy niin että mikäli päivää ei lyödä kiinni nyt niin tammikuussa on turha jahkailla että "harmi kun saunailtaa ei ollut"...

t: management team (harmaan käden psta)

Vake, profiilikuva
Vake

Ei löydy taulukkoa, mutta in in on sektori.

Moi Mara ja Timo,

Laitan Paarmojen paitatilauksen menemään Stadiuiin 26.9.2023 aamulla, joten ehditte vielä (halutessanne) laittaa tilausta sisään. yst. terv, Petri

Petri

Moro! Tänään on mahdollisuus sovittaa seuran uusia paitoja. Paitakassin mukana on seuran jäsenlista, johon pyydän teitä kirjaamaan omalle kohdalle uuden paidan koon (ei koske maalivahteja). Voitte painavasta syystä kirjata listaan myös uuden pelinumeron, jos vanha ei miellytä. Listasta jo löytyvät numerot ovat tietysti varattuja, ja niitä ei voi enää valita. Myös seurasta poistuneiden pelaajien numerot on toistaiseksi jäädytetty. Jos nimesi puuttuu kokonaan, niin lisää myös oma nimesi listalle. Joudun poistumaan tänään heti pelien jälkeen, mutta joku voi varmaan ottaa sovituspaidat mukaan hallilta?

Hyvältä näyttää, kiitos Pete.

Jaakko

Hyvältä näyttää! Voin edetä Paarmojen värisuodtusten mukaan. Eihän sitä koskaan tiedä milloin mahdollinen treidaus tapahtuuu..

Moro!

Sain Stadium Team Salesista hiljattain tarjouksen Paarmojen uudeksi pelipaidaksi. Uusi paita on ohuempi ja oli ainakin Esport Oilersin jengillä (F-liiga) käytössä viime kaudella. Olen luonnostellut tarjouksen perusteella joukkueen uuden paitamalliston. Käykää tutustumassa ehdotukseen, joka löytyy Kuvat ja materiaalit-valikon takaa (Paarmat pelipaita 2023.pdf). Otetaan ensin kommenttinne ja palaute tänne nimenhuudon viesteihin. Katsotaan tilausspecsejä sitten myöhemmin.

/Petri

Hyvältä näyttää 👍

Marko, profiilikuva
Marko

Kiitos Pete, hyvältä näyttää 🎯 Tulen ottamaan molemmat värit, koska ”takki kääntyy” tarvittaessa sekunnissa ;)